fredag den 7. september 2012

Interviews vedr. elevers medbestemmelse


2 kommentarer:

  1. Ja, jeg synes selv at jeg har været med til at bestemme i vores gruppe -Selvom jeg ikke har været til optræden... Så jeg så ikke det helt helt færdige resultat :-(
    Jeg synes det var super rart at være med til at bestemme noget, det at udvikle et`s eget produkt, er altid et hit!! ;-)
    Jeg synes ikke det lige frem er nemt at bestemme, men det bliver det når man er flere om at bestemme sammen...
    Håber i kunne bruge det til noget... -Silas

    SvarSlet
  2. Ja det har jeg.
    Jeg har været med til at lave hele vores dans.
    Det er rart og fedt at være med til at bestemme noget, da det ikk sker normalt.
    Det kunne være fedt at bestemme lidt mere i skolen, som f.eks. at bestemme hvad man skal lave den ene dag eller lignende ;D
    Det er ret let at bestemme syntes jeg, jeg gør det ikk normalt, men det er ikk særlig svært, man skal godt nok ikk være genert eller være bange for at få et nej da det nemt sker.

    SvarSlet